Integracja systemowa kluczem do sukcesu

Odpowiedni system ERP powinien zapewnić integrację z specyficznymi dla branży spożywczej urządzeniami takimi jak: skaner kodów, wagi, etykieciarki czy terminale.

Branża spożywcza

Animated image
Program od firmy GSD pozwala na skrócenie czasu potrzebnego na składanie zamówień. Dzięki automatycznemu generowaniu propozycji zamówienia jednym kliknięciem otrzymujemy listę wszystkich artykułów, które należy zamówić. Program analizując wszystkie stany minimalne i planowane zlecenia produkcyjne określa optymalne ilości zamówienia, przez co w magazynie nie zostaną przekroczone stany magazynowe, a dla produkcji zawsze będą zapewnione surowce.
Rozwiązanie ERPframe z łatwością integruje się z wieloma urządzeniami dedykowanymi branży spożywczej. Dzięki otwartemu językowi programowania, ERP może wymieniać informacje z każdym urządzeniem wysyłającym e-dane. Dodatkowo dzięki elektronicznej wymianie danych (EDI) dowolne dane mogą być wysyłane między różnymi programami, np. bezpośrednio do programu księgowego czy BI.
ERPframe pozwala na dokładne śledzenie partii i historii każdego produktu, który wyszedł z linii produkcyjnej. Dzięki temu w sytuacji konieczności wycofania produktów z wadliwym surowcem bez problemu odnajdziemy wszystkie defektywne partie oraz szybko wygenerujemy listę odbiorców naszego towaru. Wszystko to pozwoli nam na zmniejszenie nakładów pracy oraz szybkie działanie w sytuacji awaryjnej.

Pomagamy firmom zoptymalizować kluczowe procesy:

Proces produkcji
Benefit
Automatyczne generowanie zamówień
Benefit
Kontrola jakości
Benefit
Wielopoziomowe planowanie produkcji
Benefit
Kontrola terminów przydatności
Proces dystrybucji
Benefit
Tworzenie MIXów paletowych
Benefit
Indywidualne cenniki i oferty handlowe
Benefit
Śledzenie historii partii
Benefit
Optymalny wybór przewoźnika
Chcesz porozmawiać o swoim projekcie? Skontaktuj się z nami!

więcej