Zarządzanie dokumentami i komunikacją

Nieliczne programy CRM oferują dostęp do historii rozmów z klientami, zazwyczaj wiąże się to z koniecznością wykupienia dodatkowego miejsca w chmurze lub monotonnym scrolowaniem poczty przez sprzedawców

Usługi B2C

Animated image
Rozwiązanie od GSD oferuje dostęp do poczty elektronicznej, rozmów oraz pełnej dokumentacji z profilu klienta. Wszystkie dokumenty, maile, nagrania rozmów oraz notatki dostępne są w zakładce każdego klienta, dzięki czemu jednym kliknięciem mamy wgląd w pełną i chronologiczną historię komunikacji.
Program pozwala również na szybkie rozliczanie płatności do klienta, automatyczne lub manualne wystawianie i przesyłanie faktur oraz wsparcie w ewentualnym procesie windykacji. Dzięki integracji wszystkich potrzebnych informacji w jednym systemie możemy automatycznie wygenerować gotowe zestawienia i dokumenty księgowe.
Dodatkowo rozwiązanie pozwala na wielopoziomowe zarządzanie umowami. Wszystkie daty umowne, czas obowiązywania, zmiany i okresy wypowiedzeń są pod kontrolą. Dzięki temu możemy szybko i w przejrzysty sposób odnaleźć potrzebne informacje. Program posiada wbudowaną funkcję alertów, dzięki czemu nie umknie nam żadna umowa ani związany z nią termin.

Pomagamy firmom zoptymalizować kluczowe procesy:

Zarządzanie dokumentami
Benefit
Szybki dostęp do potrzebnych dokumentów
Benefit
Zgodna z prawem i bezpieczna archiwizacja danych
Benefit
Przyspieszenie procesów związanych z obiegiem dokumentów
Benefit
Minimalizacja ryzyka zniszczenia lub utraty dokumentu
Komunikacja z klientem
Benefit
Dostęp do poczty e-mail
Benefit
Integracja z VoIP
Benefit
Historia komunikacji w profilu klienta
Benefit
Automatyczne przypisywanie dokumentów do klienta
Chcesz porozmawiać o swoim projekcie? Skontaktuj się z nami!

więcej