Satysfakcja klientów nie kończy się na zakupie

Aby zdobyć lojalnych klientów nie możemy pozwolić, aby nasz serwis nie działał sprawnie. Nie ma nic gorszego niż klient niezadowolony z obsługi serwisowej po zakupie naszych produktów i usług! Dlatego jeśli chcemy zdobyć pozycję lidera branży musimy zapewnić naszym klientom niezawodne usługi serwisowe.

Prosta i wydajna obsługa serwisu

Animated image
Rozwiązanie GSD umożliwia zgłaszanie i przyjmowanie zleceń, bieżącą informacje o ich statusie oraz zdalną komunikacje z klientem w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nawet najbardziej skomplikowane zlecenia są rozwiązywane w prosty i wydajny sposób, a czas obsługi interesantów jest krótszy.
Maksymalna automatyzacja procesów oraz możliwość tworzenia zleceń o różnych poziomach pilności gwarantuje płynne i szybsze procesowanie zgłoszeń, a także trafniejsze przydzielanie zleceń. Wpływa to na większy komfort pracy pracowników oraz wzrost satysfakcji klientów z poziomu obsługi.
Dodatkowe rozwiązanie dla mobilnych serwisantów wspiera ich w wykonywaniu zleceń u klientów oraz pozwala na automatyczne ich rozliczanie. Dzięki rozbudowanym funkcją jak np. dostęp do magazynu mobilnego, serwisant od razu wie jakimi narzędziami i materiałami naprawczymi dysponuje w swoim aucie, przez co może rozpocząć zlecenie.

Pomagamy firmom zoptymalizować kluczowe procesy:

Obsługa serwisu i helpdesku
Definiowanie priorytetów zleceń
Historia zgłoszeń
Rozliczanie pracy serwisu
Bezpośrednia komunikacja z klientem
Obsługa zleceń w terenie
Mobilny magazyn pod ręką
Wgląd w dokumentacje
Automatyczne rozliczanie serwisu
Szybka komunikacja z centralą
Chcesz porozmawiać o swoim projekcie? Skontaktuj się z nami!

więcej